Thursday, June 11, 2009

Istilah baru untuk CSR

Damm...bulan ni gler teruk.gaji lambat gler. Seperti yang dijangka kononnya gaji bulan May masuk pada 15aribulan hanyalah angan2 dan tinggal impian sahaja. Pergh..gler ar..arini sume org telah mendapat 1 email yg begitu cukup untuk memberi tekanan idup. Gaji bulan May kemungkinan akan dapat pada ujung bulan Jun. Semua org kini dah gler2 moral down. Aku pun sama. Kalau dulu bangun pukul 9 pg sudah dikira terlalu lewat. tp kini aku bila bgn pada pukul 10pg pun masih tiada perasaan untuk pergi kerja.

hmm....tetiba aku rase mengantuk n xde mood plak..adios.

2 comments:

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

AdieNa said...

hai lina..lama xlepak sama...hihi sihat? ingat tak hana?